15 April 2016

Check-ins and places: Hard Rock Cafe


 Buna! Astazi incep o noua serie si tematica de postari pe blog, mai exact "Check-ins and places" unde o sa gasiti pe langa tinuta cu care v-am obisnuit si localuri dragute in Bucuresti si nu numai.

Astazi o sa va vorbesc despre unul din restaurantele mele preferate, mai exact Hard Rock Cafe. Il stiu inca de acum 8 ani si tot de atunci am continuat sa merg constant. De ce? Pentru atmosferta, pentru concertele live, pentru mancare si bauturi dar si pentru ca imi place extrem de mult infatisarea sa.

Mai nou, au si o campanie extrem de draguta iar premiile sunt pe masura: Rock Box, o cutie cu premii surpriza si se pot castiga 2 astfel de premii pe zi pana pe 15 Mai. Mai mult de atat, exista inca 2 premii, Epic Rockbox si Legendary Rockbox.
I`m in for Legendary memories!! 6 persoane norocoase pot castiga o vacanta de doua persoane cu toate cheltuielile incluse la un Hotel Hard Rock la alegere. Ce nu v-am spus, este ca aveti inclus si $1500 de cheltuiala... ♥

 Sper ca v-am deschis apetitul nu doar la mancare ci si la distractie fiindca pe 19 Aprilie o sa va puteti bucura de un minunat concert Horia Brenciu & HB Orchestra.
See you there

Kisses, M ♥

I was wearing:
Shein Cape: Here
Bershka Jumpsuit from Kurtmann: Here
Michael Kors Baby blue Bag: Here
Choies Cut out Boots: Here
Hat: Similar Here
Swarovski Bracelet
Guess Watch



















3 comments:

  1. si mie imi palce mut de tot hard roch cafe, cu siguranta voi merge mai des acum, pupici
    www.lauradiaconu.blogspot.ro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu este de ratat :D Si din ce am inteles, surprizele o sa continue ♥

      Delete

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)